Zaterdag

Terreindiensten najaar seizoen 2018-2019
Seizoen 2019 - 2020

 

 

Tijdens de drukste periode van de terreindienst, namelijk tussen 10.00 uur en 14.00 uur, zal iemand van de jeugdcommissie aanwezig zijn om de leiders van de tegenstanders en eventuele scheidsrechters te ontvangen. De terreindienst hoeft daar op dat moment dus geen zorg meer voor te dragen. Deze persoon moet op het wedstrijdformulier worden vermeld als wedstrijdcoördinator.

Voor degene die terreindienst heeft, hangt een speciale jack in het secretariaat. Daardoor is de terreindienst beter herkenbaar voor iedereen.

Werkzaamheden:

- Morgendienst haalt, ± 3 kwartier (liever nog 1 uur) voor de eerste wedstrijd, de sleu­tels op

  

- Morgendienst vermeldt kleedlokalen en veldindeling voor alle wedstrijden op het whiteboard.

  De stift en de borstel voor het whiteboard liggen in het secretariaat.

- Morgendienst maakt velden gereed => denk aan: nieuwe veldafmetingen, goaltjes plaat­sen met de
  leiders, hoekvlaggen plaatsen en beugels met doelnetten grote goals eventueel laten zakken.

- De morgendienst geeft de sleutels af aan de middagdienst.

- Morgen- en middagdienst maken de kleedkamers schoon die niet meer in gebruik zijn

- Morgen- en middagdienst verzorgt de ranja voor na de wedstrijd voor teams die spelen op een klein
  veld en in de rust voor de teams die spelen op een groot veld.

- Er worden geen intrapballen meer uitgegeven.

- Alle DOSL-teams hebben zelf een wedstrijdbal. Er liggen eventueel wedstrijdballen in de linkerkast in
  de bestuurskamer.

- Na afloop geeft de middagdienst de sleutels af

- Namens DOSL krijg je 2 consumptiebonnen van de wedstrijdcoördinator.

- Mocht U verhinderd zijn probeer dan zelf een vervanger te vinden door bijvoorbeeld met iemand te ruilen.

 

 

"De jeugdcommissie dankt U (alvast) voor de medewerking"

Terug naar boven