• Beste leiders van DOSL,


    Het seizoen zit er helaas weer op. Dat betekent dat de materialen geïnventariseerd en weer ingenomen gaan worden. Dit doen we vrijdag avond 2 Juni. De inname vindt, zoals inmiddels gewoonlijk, plaats op de zolder boven de kantine (aan de achterzijde van de kantine de wenteltrap op). We willen dit doen met het volgende schema:

     

     

    Teams

    Tijd

    t/m JO10

    19:00-19:30

    JO11 t/m JO13

    19:30-20:00

    JO15 t/m JO17

    20:00-20:30

    JO19 + Senioren

    20:30-21:00

     

    Daarnaast ook het verzoek om even te tellen hoeveel trainingsballen er aanwezig zijn in de ballenhokken en de gebruikte hesjes uit te wassen en in te leveren.

    Mocht je op deze tijd of avond niet kunnen, dan verzoeken we je om eerst te kijken of iemand anders voor je langs kan komen. Mocht het echt niet lukken of heb je vragen/opmerkingen, neem dan even contact op met mij.

    We hopen jullie die avond allemaal te zien en willen jullie bedanken voor de inzet dit seizoen. Hopelijk tot volgend jaar!

    Mvg,

    Tijn Kerkhofs

    Email: Materialen@dosl.nl