Beste leiders van DOSL,
Het seizoen zit er helaas weer op.
Dat betekent dat de materialen geïnventariseerd en weer ingenomen gaan worden. Dit doen we vrijdagavond 4 Juli. De inname vindt, zoals inmiddels gewoonlijk, plaats op de zolder boven de kantine (aan de achterzijde van de kantine de wenteltrap op). We willen dit doen met het volgende schema:
Teams t/m JO13 --------------------------> 19:00-19:30
Teams JO15 t/m JO19 + Senioren -------> 19:30-20:00
Wat wordt er verwacht:
De jeugdteams hoeven enkel de tenuetas in te leveren, de seniorenteams leveren de wedstrijdballen daarentegen wel in.
Mocht je op deze tijd of avond niet kunnen, dan vragen we je om eerst te kijken of iemand anders voor je langs kan komen. Mocht het echt niet lukken of heb je vragen/opmerkingen, neem dan even contact op met mij.
We hopen jullie die avond allemaal te zien en willen jullie bedanken voor de inzet dit seizoen. Hopelijk tot volgend jaar!
Mvg,
Tijn Kerkhofs
Email: Materialen@dosl.nl
Tel: 0643692057
PS: De materialencommissie is op zoek naar extra handjes om te helpen. Mocht het je leuk lijken om mee te helpen, dan horen we dat ook graag!