• Beste leiders van DOSL, 

    Het seizoen zit er helaas weer op, dat betekent dat de materialen geïnventariseerd en weer ingenomen gaan worden. Dit doen we vrijdagavond 16 Juli. De inname vindt plaats op de zolder boven de kantine (aan de achterzijde van de kantine de wenteltrap op). We willen dit doen met het volgende schema:



    Teams

    Tijd

    JO8 t/m JO10

    18:30-19:00

    JO11 t/m JO13

    19:00-19:30

    JO15 t/m JO17

    19:30-20:00

    JO19

    20:00-20:30

    Senioren

    20:30-21:00

     

    In tegenstelling tot andere jaren willen we jullie vragen om voorafgaand aan deze avond zélf te inventariseren wat er aanwezig is in de tas en dit te noteren op papier. We vertrouwen erop dat dit eerlijk gebeurt en dat het aangegeven wordt wanneer er iets mist of kapot is. Hierbij ook het verzoek om even te tellen hoeveel trainingsballen er aanwezig zijn in de ballenhokken.

    Mocht je op deze tijd of avond niet kunnen, dan verzoeken we je om eerst te kijken of iemand anders voor je langs kan komen. Mocht het echt niet lukken, neem dan even contact op met mij.

    We hopen jullie die avond allemaal te zien en willen jullie bedanken voor de inzet dit seizoen. Hopelijk tot volgend jaar!

    Mvg,

    Tijn Kerkhofs

    0643692057