• Beste leiders van DOSL,

    Het seizoen zit er helaas weer op.
    Dat betekent dat de materialen geïnventariseerd en weer ingenomen gaan worden. Dit doen we donderdagavond 27 Juni.
    De inname vindt, zoals inmiddels gewoonlijk, plaats op de zolder boven de kantine (aan de achterzijde van de kantine de wenteltrap op). We willen dit doen met het volgende schema:

    Teams                  Tijd
    t/m JO10              19:00-19:30
    JO11 t/m JO13      19:30-20:00
    JO15 t/m JO17      20:00-20:30
    JO19 + Senioren   20:30-21:00

    De trainingsballen graag in de ballenhokken laten zitten. De jeugdteams hoeven enkel de tenuetas in te leveren, de seniorenteams leveren de wedstrijdballen daarentegen wel in. In het geval dat een leider/ trainer helaas stopt bij DOSL, dan ook het vriendelijke verzoek om zowel de jas als de tag voor de sloten in te leveren.

    Mocht je op deze tijd of avond niet kunnen, dan vragen we je om eerst te kijken of iemand anders voor je langs kan komen. Mocht het echt niet lukken of heb je vragen/opmerkingen, neem dan even contact op met mij.

    We hopen jullie die avond allemaal te zien en willen jullie bedanken voor de inzet dit seizoen.

    Hopelijk tot volgend jaar!

    Mvg,
    Tijn Kerkhofs
    Email: Materialen@dosl.nl