Schema Inname DOSL materialen 2017-2018

11 juni 2018
Beste leiders / trainers van DOSL,

Op zaterdag  16-6-2018 moeten de tenues / shirts / ballen /hesjes / sleutels  en andere spullen die aan het begin van het seizoen zijn uitgeleverd volgens de uitgiftelijst  gewassen worden ingeleverd. 
Als er leiders zijn die na dit seizoen stoppen als leider en in het bezit zijn van een  Hummel coachjas , dan worden zij verzocht deze uitgewassen in te leveren op deze dag. Dan kunnen we het inventariseren  en het weer in orde brengen voor het komend seizoen 2018-2019.
  • Tenues ( shirts) compleet gewassen inleveren
  • Hesjes gewassen in de tas met shirts
  • Ballen in het juiste rek met de ballen die in het begin van het seizoen zijn uitgegeven (niet van alles wat)
  • Sleutels
We hebben een schema gemaakt  wanneer het ingeleverd moet worden ( zie schema).            
Zet eventuele klachten / opmerkingen ten aanzien van de spullen alvast even op papier, dan kunnen we die bij de inname eventueel ook meteen meenemen.
Indien zaterdag 16-6-2018 niet uitkomt, kunt u met mij contact opnemen (tel. 0629039060).

Schema
  • 9.00  uur:    Mini’s  / F /  E  teams.
  •  
  • 9.30  uur:    C / D  teams.
  •  
  • 10.00  uur:  A / B / Dames.
  •  
  • 10.45  uur:  Senioren  DOSL :   1e / 2e / 3e / 4e  /5e  /6e  / 7e.
  •  
  • 12.00 uur:   Sluiting inname.

Met vriendelijke groet,
Peter Vos (Sponsorcommissie)


 
www.dosl.nl
Voetbalvereniging DOSL hecht veel waarde aan het welbevinden van haar leden, vrijwilligers en alle mensen die betrokken zijn bij de… Meer >
 
www.dosl.nl
Dit jaar is de organisatie van het jeugdcarnaval in handen van onze buren, Tennisclub TC Leende. De jeugdraad van TC Leende is… Meer >
 
www.dosl.nl
Gezien de helaas toenemende problemen die scheidsrechters ondervinden bij het uitoefenen van hun hobby heeft het Bestuur van DOSL op… Meer >
 
www.dosl.nl
Vanaf dinsdagmiddag 29 januari jl. kunnen onze vrijwilligers niet meer zeggen dat ze het koud hebben... We hebben als vereniging… Meer >
 
 
Terug naar boven